zaterdag 9 november 2013

Roze mandje

 photo rozemandjeoverzicht_zps36398a15.jpg

Een tijdje geleden vroeg een kennis aan me of ik een mandje voor haar kon haken.
Dat leek me wel heel leuk om te doen, dus ik besloot ja te zeggen.
Helaas kwam er net een hele drukke periode aan en heeft het mandje even op zich laten wachten.
Maar zie hier, hij is af!

Het Nederlandse patroontje is hier te vinden.
Ik heb het mandje gemaakt via het Engelse patroontje, dat vindt je hier.

Na het maken van de foto's bedacht ik me dat ik beter iets in het mandje had kunnen doen.
Hij valt nu namelijk naar binnen toe. 

Maar goed, daar is nu niks meer aan te doen.
Ik wens jullie allen veel haakplezier!

--------------------

A little while ago, an acquaintance came to me and asked me if I could make a little basket for her.
I thought that it would be a fun thing to make, so I decided to make the basket.
Unfortunately I got really busy with all kinds of stuff and the little basket had to wait. 
But look, he's finished!

You can find the pattern here.

When I look back at the pictures I think I should have put something in it.
Because it looks like it collapses. 

But there is nothing I can do about it any more, so I'll go on crocheting.
I wish you all a lot of fun while crocheting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten